zondag 20 maart 2011

goed geprobeerd!

Mijn bedoeling van deze blog was dus : plaats maken in en rond ons huis (niet te letterlijk nemen , buiten staan er nog geen meubels... maar in de schuur en garage daarentegen...)!
Kwam er gisteren een klant binnen met een zetel die ik mag hebben. leuk , maar mag deze dus ook aan mijn to do lijstje toeveoegen. lap dus!  Neen zeggen zit niet in mijn aard . Wat zou je zelf doen als je iets krijgt , dat is dus eigenlijk uit beleefdheid (toch?)
Gisteren ook naar de retro beurs geweest. Heb mij ingehouden qua meubels , stoelen en zetels. Maar heb wel nogal wat leuke stofjes gevonden! In mijn kast is er steeds minder plaats om nog iets bij te steken. Gelukkig begint het naaien een beetje te lukken, zodat ik daar ook wat plaats kan beginnen maken (en andere kasten te vullen) volgende keer dan maar goed opletten bij de dulle naaigrieten in krak!
hop naar wat meer afwerking ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten