donderdag 15 november 2012

Pied de pouleke!


Zoonlief ligt af en toe met een toerke! 
Zoveel jaar geleden had janne ook dezelfde kuren en dan smeet ze zich bij ons in de winkel op de grond. Uiteraard op het drukste moment. Wat doe ik dan : Ik laat ze liggen ...
Ging er toen een (hollandse) klant voor haar staan en zei ze doodleuk: "nou, hebben we hier een vloermatje".
Hilarisch! 
De klant komt nog steeds en ik moet altijd terugdenken aan ons Janne als vloermatje!

zoonlief met een toerke!

Ik maakte dus DE jacobbroek van Zonen 09!
Met een wollen pied de poule is hij echt retro ... zo zalig mooi dat nu nog pamperpoepke. En dan die wijde pijpen ... om het kort te zeggen : IK BEN FAN!



Ons fotomodel! altijd weer die tong... 

wollen pied de poule van Pand Diependaele!

4 opmerkingen:

  1. Superleuk broekje! Zo'n schattig ventje en wat een toffe foto van het retrobroekje op de retrovloer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie haren heeft da ventje,wauw !
    Het broekje is super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze week voor de 1ste keer zo'n Jacob gemaakt voor Gloria, heel leuk maken maar volgende keer maak ik hem in iets soepekere stof want de gabardine is echt te stug voor een 4 jarige.

    BeantwoordenVerwijderen