maandag 26 november 2012

Marathon

Heeft er een ware marathon op zitten .
De dag dat ik begon aan het klaarstomen van de laatste workshop van het jaar is ondertussen een week geleden. Wat gebeurd er op zo een dag : je breekt een naald en goed deze keer! Geen leven meer in te krijgen . Licht geven doet ze nog , maar vooruit of achteruit gaan zag ze niet meer zitten!
Ik nam ze dan maar mee naar het werk. Mijn collega heeft meer verstand van een naaimachine openvijzen dan ikzelf. Daar stond ze dan opengevezen, ik nam van de gelegenheid gebruik om ze eens goed uit te blazen ... Weer in elkaar en toe zag alles er weer goed uit.
Maar niets is minder waar ! Ik ging tijdens onze maandelijkse bijeenkomst van de dulle naaigrieten aan de slag en ging aan het stikken ... Reutel reutel reutel dat was ongeveer het geluid dat mijn spoel maakte . Ai dat klinkt niet goed ... terug open vijzen dan maar . Jaja ondertussen durf ik het zelf. ik had bij het breken van mijn naald in mijn spoelhuls gezeten , dat was niet de bedoeling.
Weer een dag later (ondertussen zijn we donderdag en ging ik vollop aan de voorbereidingen starten op zondag) kwam de dokter langs, ze nam hem mee op onderzoek en nu moet hij blijven in het ziekenhuis. Een kapotte spoelhuls is de diagnose. Lap en ik ging  mij nu goed voorbereiden!
Vrijdagavond en geen naaimachine en ooo zo veel werk . Goed dat ze Facebook uitgevonden hebben : "naaimachine gezocht" en jaaaaaaaaaaaa ik mocht ze ophalen! Dank u Griet dat je ze NOG niet gebruikt! Eindelijk ik kan beginnen met alles voor te bereiden ...

3 houthakkersmutsen , 3 hand/boodschappentassen + handleidingen zijn een feit! 
Weekend geslaagd! en het was een druk weekend met schoolfeest en windpokken!
op naar de workshop van morgen en nu benen in de lucht!

4 opmerkingen:

  1. Eva, wat een toeval, ik heb juist hetzelfde voor!!! Heb ze gisteren binnengestoken, moet wachten tot 6/12!!!! Ik ben precies een jong kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb ze net terug ! De dokter heeft er spoed achtergestoken ;) ja en dat kindje same here!

      Verwijderen