maandag 6 mei 2013

Te bezichtigen! Het zomerfeest kleed!


Het was gisteren een stralende dag! ideaal weer voor een Zomerfeest .
Meer over het feest volgt nog ;), deze blogpost gaat over haar kleedje .

Hier is ze dan ons Janne en haar zomerfeest kleed!

Het werd de mambo van home made mini couture , maar dan een variant . Ik gebruikte het patroon van de voering om dat ik met een opgestikt stukje wou werken en extra kantje.
de mambo koos ik eruit voor de kapmouwtjes en de (doch subtiel) uitgesneden rug (daar heb ik nu jammergenoeg geen foto's van de die passen bij de rest;), maar er volgt wel nog eens 1)

ik maakte een aparte tulerok voor een hoog prinsessen gehalte ! en die was meer dan goedgekeurd. 
de ochtend van de shoot hing het kleedje met rok onder aan de kast . En haar eerste reactie was "Waw , het is precies voor een prinses" (dat nog voor ik iets over prinsessen had vermeld)






stof kleedje : pand diependaele
schoentjes: jardin de juliette
Zetel : gestoffeerd bij pand diependaele
paraplu : pand diependaele

13 opmerkingen:

  1. supermooi! alles! Jurk, kind, idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige fotookes, super schoon!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo sjiek....da's echt om sprakeloos van te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw,dit is allemaal zo mooi,wauw en nog is wauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk mooi! En die eerste foto is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! En een superleuk idee, die foto op de wolkjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik nomineerde u voor de Liebster Blog Award. Meer info op mijn blog. Veel plezier ermee. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Prachtig



    Staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen