dinsdag 19 februari 2013

KIEZEN?

 Lente tussen de stofjes.
Als je hier geen naaikriebels van krijgt , dan weet ik het ook niet!
Ik heb in alle geval zin om ze ALLEMAAL te verwerken...
 
 
Bolletjes en bolletjes
en vlindertjes , streepjes, hartjes ...
 
 
Een beestenboel van ons kleinste tijger !


 
Bloemen , bloemetjes, bloempjes... Omdat ik HOU van bloemen! Hoe meer bloemen , hoe gelukkiger ik word.
 

 
de vogelhuisjes zijn ZALIG! Deze ligt klaar voor een lentefris kleedje...
Aarbeien en krieken om te genieten van de zomer.


 
OOOO wat heb ik zin om het lente NAAI seizoen in te gaan . Ik begin er NU aan , hopelijk volgend blog bericht met een afgewerkt kledingstuk!


5 opmerkingen:

  1. oh nee, dat had ik beter niet gezien . Ik zal eens andere oorden moeten verkennen of hebben jullie een webwinkel ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neen sorry we hebben geen webwinkel , we hebben teveel leuk gerief ;)

      Verwijderen
  2. Seggg,waaaaarom laat je dat zien.Veel te mooie stofjes :)
    Benieuwd naar de afgewerkte stukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOOOOOOOOOO NEEEEEEEEEEEE mijne portemonnee!En ik zou er efkes gene meer kopen! Maar als ik bij jullie kom is de verleiding zooooo groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och die zebra's...nu kan ik aan niks anders meer denken!!!
    Zalige stofjes!!!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen