dinsdag 10 juli 2012

De tijd van toen op een stoel!



Jeroom slaapt nog steeds bij ons in de kamer of liever wij slapen nog steeds bij Jeroom in de kamer! Aangezien de kamer ooit de zijne zal worden!
Welliswaar met een kast die ons scheidt!
Maar onze nachten worden steeds korter . Niets is leuker dan mama en papa vroeg op te roepen , wat een luxe dan ook dat wij op een scheet van hem verwijderd zijn (voor hem dan toch).

Alles hebben we geprobeerd : Negeren , uit bed halen en laten rondlopen, dumpen bij ons Janne in de kamer... Maar eigenlijk weten we maar al te goed wat de beste oplossing is: In gang schieten en eindelijk ons 2de verdiep afwerken ! Zodat wij eindelijk boven kunnen  slapen! En jeroom kan roepen zoveel hij wil. We gaan het wel nog horen, maar zeker zo luid niet meer!

Ons kamer!

maar wat staat daar boven? Nostalgie, heel veel Nostalgie en allemaal in dozen .... Dus zetten we een stoel en sorteren we. Maar we maken van ons hart een steen en nemen ook een beetje afscheid.
dit zijn de dozen waar ik afscheid van neem!

Maar ik hou wel een grote doos over vol foto's en boeken waar ik vroeger ALLES in schreef. Zalig om terug te lezen! Boeken vol verhalen (bijna vergeten verhalen) en gedichten... Man man man ik schreef toen veel gedichten ....
Mama worden is een grote stap in het leven , waar je steeds vooruit kijkt ! Maar wat is het leuk om boven op die stoel terug te denken aan toen!




2 opmerkingen:

  1. Maak dan een grote kast om die herinneringen in op te bergen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe zeker niet alles weg! en wat dacht je van sommige van mijn gedichten te lezen hier op mijn blog ?

    BeantwoordenVerwijderen